Digitalisering af bilagshåndtering og online fakturagodkendelse

Digital bilagshåndtering starter med at få gjort bilag, kvitteringer og fakturaer elektroniske. Langt de fleste leverandører sender leverandørfakturaer via mail, og du vil få din egen fakturamail hos os som dine leverandører skal sende fakturaerne til.

Disse leverandørfakturaer havner i vores digitale fakturagodkendelsessystem, hvor de bliver valideret (leverandør, dato, beløb etc. bliver aflæst).

Herefter sendes bilaget til “digital fakturagodkendelse” hos den i virksomheden, som har ansvaret for at godkende bilag. Vedkommende logger ind enten via app eller computer og godkender eller afviser bilaget. Hvis bilaget godkendes bliver det overført til virksomhedens regnskabsprogram og kan efterfølgende bogføres af den ansvarlige bogholder.

Der kan efterfølgende oprettes en fil som indlæses i din netbank til betaling.

Hvad med bonner og kvitteringer?

Når man er i Brugsen for at hente rundstykker til morgenkaffen, får man en kassebon udleveret – og den slags bilag har det med at blive væk.

Vi har derfor lavet en bilags App så du hurtigt kan tage et billede af bonnen før den forsvinder i mængden. Betaler du med dit private kort, sørger systemet for, at pengene kommer tilbage på din private konto.

App store link Google play link